2011. július 25., hétfő

Egyedi kézzel készített baba

Egyedi baba kézzel:
Hadd mutatkozzam be? My name "mopsz", mert a fejem volt, 1998-ban szerető kezében egy "Berliner Morgenpost" gyártott. A testem puha anyagáramlás. Tetőtől talpig I intézkedés 47 cm. Hordok valódi bőr cipőt és egy kiadós Wanderrobe vagyok a hátizsákom, és állítsa be közvetlenül a piknik. Én is mozgó szemek, tudod, mint például a képeslapot múlt. Hidd el, nekem, csak egyetlen alkalommal ebben a világban. És ahogy nézem, de egyedi, nem? Úgy értem, Pinocchio volt kemény feje, de ő aranyos és mindenki szereti őt. Ellentétben vele, nem értek egyet, de ha úgy tetszik, hallom túl sokat. Tudod, a papír ismert, hogy beteg .... Tehát ha azt szeretnénk, akkor hamarosan jó barátok. Én vagyok az út, unplayed és jön egy Nemdohányzó háztartás. Hamarosan találkozunk!
Ár: 20 EUR